Kære værdsatte Ampera-kunde


På baggrund af den politiske aftale omkring tiltag i forbindelse med energikrisen fjernes elafgiften midlertidigt fra 1/1-23 til 30/6-23. Det betyder i praksis, at du får den nuværende refusion af elafgiften direkte på elregningen og at Ampera i denne force majeure situation derfor ikke kan søge refusion af elafgift på vegne af dig.


Vi har tidligere meldt ud at vi tilbyder er service abonnement til 9 kr. pr. måned hvor der bevares service og support på ladeboksen - men uden nogen refusion.


Vi følger dog markedet nøje og for at være konkurrencedygtige tilbyder vi nu også en løsning til 79 kr. pr. måned hvor vi giver et tilskud på opladning på 0,86 kr./kWh. I praksis betyder dette en besparelse på yderligere 0,86 kr./kWh i forhold til nuværende priser for opladning.


Alle kunder overgår automatisk til dette abonnement fra 1/1-23. Ønskes dette ikke skal det meddeles Ampera skriftligt på info@ampera.dk senest 12. januar.



Foreløbigt gælder dette indtil 31/3-23 - men vi arbejder på et tilsvarende konkurrencedygtigt produkt fra den 1/4-23. Vi vender tilbage med mere information om dette.



De bedste hilsner 


Kim, Jesper og Morten 









Kontakt


Ved brug for hjælp til Monta App, bedes i kontakte Monta Support direkte på følgende måde:


Inde i appen - Gå til "Mig" -> "Support" -> Chat med Monta Support. Denne live chat er åben 24/7.


Se evt. Monta Status


Status på Easee servere: status.easee.com


Ampera kan kontaktes via kontaktformularen og vi vender tilbage hurtigst muligt og altid indenfor 24 timer.


Vi er klar ved telefonen:

Mandag - fredag kl. 15.00 - 18.00. 

Lørdag - søndag kl. 15.00 - 18.00.

Telefonen er lukket på helligdage.

 
 
 
 
 
Ja